Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Nya skidor för alperna
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="andy90001" data-source="post: 1048752" data-attributes="member: 132584"><p>Problemet är ju, som jag skrev i första inlägget, att jag ska till Alperna vecka 1. Att testa skidor innan det har jag ej möjlighet till då jag bor i Östergötland och där det knappast finns varken backar eller snö. För det andra så är utbudet på begagnat-sektorn begränsat och jag tror heller inte det finns så många i närheten av där jag bor som säljer skidor som kommer passa mig. Jag skapade denna tråd för att få hjälp och du får gärna hjälpa mig hitta rätt par!</p><p></p><p>Lyckas ni få sorteringen på Sports-conrad att fungera? För mig händer det ingenting när jag tillexempel väljer mittbredden på skidan</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="andy90001, post: 1048752, member: 132584"] Problemet är ju, som jag skrev i första inlägget, att jag ska till Alperna vecka 1. Att testa skidor innan det har jag ej möjlighet till då jag bor i Östergötland och där det knappast finns varken backar eller snö. För det andra så är utbudet på begagnat-sektorn begränsat och jag tror heller inte det finns så många i närheten av där jag bor som säljer skidor som kommer passa mig. Jag skapade denna tråd för att få hjälp och du får gärna hjälpa mig hitta rätt par! Lyckas ni få sorteringen på Sports-conrad att fungera? För mig händer det ingenting när jag tillexempel väljer mittbredden på skidan [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Nya skidor för alperna
Tillbaka
Topp