Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Nya skidor, funderar på Rossignol s3 2013, någon som har tips?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Linneae" data-source="post: 980848" data-attributes="member: 136904"><p>Hej!</p><p></p><p>Jag ska köpa ett par nya skidor och har funderat under en lång tid på vilken sorts skidor jag vill ha och kan inte bestämma mig. Senaste tiden har jag blivit intresserad av Rossignol s3 2013, och tycker den verkar intressant men hittar inte mycket fakta om den överhuvudtaget... </p><p></p><p>Kör ett par veckor om året sen jag var 2 år ungefär, sälen för det mesta men nu på senaste åren även Österrike. Åker för det mesta i pisten men när jag har chansen till lössnö eller lite skog så tar jag den. Ska flytta upp till sälen och jobba och vill ha en skida som fungerar på hela berget!</p><p></p><p>De senaste åren har jag hyrt mycket skidor, har varit bland annat twintip , carvin och allmountainskidor. Tycker det brister på bra skidor för tjejer och känner inte för att komma med ett par blommiga rosa skidor. Jag är 180 och väger ca.70 kg.</p><p></p><p></p><p>Har ni någon fakta om Rossignol s3 skidorna eller några andra skidtips så skriv gärna!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Linneae, post: 980848, member: 136904"] Hej! Jag ska köpa ett par nya skidor och har funderat under en lång tid på vilken sorts skidor jag vill ha och kan inte bestämma mig. Senaste tiden har jag blivit intresserad av Rossignol s3 2013, och tycker den verkar intressant men hittar inte mycket fakta om den överhuvudtaget... Kör ett par veckor om året sen jag var 2 år ungefär, sälen för det mesta men nu på senaste åren även Österrike. Åker för det mesta i pisten men när jag har chansen till lössnö eller lite skog så tar jag den. Ska flytta upp till sälen och jobba och vill ha en skida som fungerar på hela berget! De senaste åren har jag hyrt mycket skidor, har varit bland annat twintip , carvin och allmountainskidor. Tycker det brister på bra skidor för tjejer och känner inte för att komma med ett par blommiga rosa skidor. Jag är 180 och väger ca.70 kg. Har ni någon fakta om Rossignol s3 skidorna eller några andra skidtips så skriv gärna! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Nya skidor, funderar på Rossignol s3 2013, någon som har tips?
Tillbaka
Topp