Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Parkskidor
Nya skidor i USA
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="blom" data-source="post: 71219" data-attributes="member: 28759"><p>jag vet inget om K2:s skidor. Men jag tycker att rossignol B2(75mm) är riktigt bra. Likadant med HEAD iM 75 eller 85. Funkar perfekt både i och utanför pisten. Kanske att du borde ta 85 om du kör mest offpist.</p><p></p><p>Kanske också Elan mantis 662 (76 mm) eller 777 (87 mm) funkar. De har bra grepp i pisten trots att de är så breda.</p><p></p><p>Sen finns ju Völkl 7 24 PRO (77mm) eller 7 24 AX4(80mm) de funkar bra både i pist och offpist.</p><p></p><p>Lycka till//Jonas</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="blom, post: 71219, member: 28759"] jag vet inget om K2:s skidor. Men jag tycker att rossignol B2(75mm) är riktigt bra. Likadant med HEAD iM 75 eller 85. Funkar perfekt både i och utanför pisten. Kanske att du borde ta 85 om du kör mest offpist. Kanske också Elan mantis 662 (76 mm) eller 777 (87 mm) funkar. De har bra grepp i pisten trots att de är så breda. Sen finns ju Völkl 7 24 PRO (77mm) eller 7 24 AX4(80mm) de funkar bra både i pist och offpist. Lycka till//Jonas [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Parkskidor
Nya skidor i USA
Tillbaka
Topp