Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Nya skidor inför nästa år.
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Hasse" data-source="post: 430628"><p>Vodoo Child är grym i pisten. Bättre än alla de andra skidorna du räknade upp. Och ja jag har testat de minst i två timmar styck förrutom Elan som jag har testa tre åk på. Scott är grym skida och jag tycker personligen den inte fladdrar men det beror kanske lite på åkstil med mera.</p><p></p><p>Men som sagt Vodoo är bättre än alla dessa andra skidor...</p><p></p><p>Och om du skall ha två par skidor så är det väl bättre att gå på ett par bredare på en gång eller?</p><p></p><p></p><p>//H</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Hasse, post: 430628"] Vodoo Child är grym i pisten. Bättre än alla de andra skidorna du räknade upp. Och ja jag har testat de minst i två timmar styck förrutom Elan som jag har testa tre åk på. Scott är grym skida och jag tycker personligen den inte fladdrar men det beror kanske lite på åkstil med mera. Men som sagt Vodoo är bättre än alla dessa andra skidor... Och om du skall ha två par skidor så är det väl bättre att gå på ett par bredare på en gång eller? //H [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Nya skidor inför nästa år.
Tillbaka
Topp