Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Nya skidor, Rocker eller Charger?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Rose_N" data-source="post: 615141" data-attributes="member: 55773"><p>Jaha då var det dags igen, ännu en tråd för någon som inte kan välja.</p><p>Jag är 196 lång och väger 90KG, åker just nu på Gotama från 06/07 med Axial xxl 200. Åker fort, inte så tekniskt. Stora svängar med fart.</p><p></p><p>Tanken är att åka runt i alperna nästa säsong eller en tripp till USA/Japan</p><p>Tankar om vad skidan bör vara</p><p></p><p>Styv</p><p>bred (115-130)</p><p>Längd 192-200 cm</p><p>Pris: max 7-9K</p><p></p><p></p><p></p><p></p><p></p><p>Tänkte att en rocker skida är det jag behöver, då Gotaman funkar som sverige/pist skida.</p><p></p><p>Tankar,åsikter och romaner alá MnO är varmt välkomna!</p><p></p><p>(Ändrade lite, då det finns många skidor!!)</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Rose_N, post: 615141, member: 55773"] Jaha då var det dags igen, ännu en tråd för någon som inte kan välja. Jag är 196 lång och väger 90KG, åker just nu på Gotama från 06/07 med Axial xxl 200. Åker fort, inte så tekniskt. Stora svängar med fart. Tanken är att åka runt i alperna nästa säsong eller en tripp till USA/Japan Tankar om vad skidan bör vara Styv bred (115-130) Längd 192-200 cm Pris: max 7-9K Tänkte att en rocker skida är det jag behöver, då Gotaman funkar som sverige/pist skida. Tankar,åsikter och romaner alá MnO är varmt välkomna! (Ändrade lite, då det finns många skidor!!) [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Nya skidor, Rocker eller Charger?
Tillbaka
Topp