Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Nya skidor, Rocker eller Charger?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Blide" data-source="post: 615718" data-attributes="member: 35991"><p>Tänk bara på att DPS 120 i 190 cm är en mycket mindre skida än vad det låter som på pappret. </p><p>Nu kan jag inte uttala mig så jätte mycket iom att jag bara flexat den, men mitt råd är att tänka till lite innan du köper, jag trodde jag absolut skulle ha just den och har varit nära på att köpa efter all hype på alla forum, men insåg när jag höll den i handen att den var lite liten.</p><p>För men med den stora rockern och det fladdriga flexet hade jag inte vågat köpa mindre än Pure 200 cm varianten i flex 3.</p><p>Väger fortfarande ingenting i det utförandet, så det plus det minimala spannet borde medföra en väldigt lätt svingvikt även för en sådan lång och bred skida.</p><p>Sen är den nog absolut idé att vänta på nästa årsmodell med SS, om den är 30% vridstyvare än Monter 103 är det riktigt imponerande!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Blide, post: 615718, member: 35991"] Tänk bara på att DPS 120 i 190 cm är en mycket mindre skida än vad det låter som på pappret. Nu kan jag inte uttala mig så jätte mycket iom att jag bara flexat den, men mitt råd är att tänka till lite innan du köper, jag trodde jag absolut skulle ha just den och har varit nära på att köpa efter all hype på alla forum, men insåg när jag höll den i handen att den var lite liten. För men med den stora rockern och det fladdriga flexet hade jag inte vågat köpa mindre än Pure 200 cm varianten i flex 3. Väger fortfarande ingenting i det utförandet, så det plus det minimala spannet borde medföra en väldigt lätt svingvikt även för en sådan lång och bred skida. Sen är den nog absolut idé att vänta på nästa årsmodell med SS, om den är 30% vridstyvare än Monter 103 är det riktigt imponerande! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Nya skidor, Rocker eller Charger?
Tillbaka
Topp