Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Nya skidor, Rocker eller Charger?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="racing-for-fun" data-source="post: 617359" data-attributes="member: 57680"><p>Hoj! Jag pallar inte läsa igenom hela, så hacka inte om jag tabbar nu :D Men e du sugen på lotus 120 så kör på 2 meters skidan, jag provade 190:an i flex 2 och jag tyckte inte att den var tillräckligt stabil för mig ( har ungefär samma vikt och längdspec som du ) hänger med Nojlas i disentis i vinter så vill du ha feedback på skidorna så bara maila, det är ett gäng som kör på de härnere! Nästa års modeller kommer ju med lite metall inlagt så att de ska få bättre dämpning, enligt mig det som saknas! Jag kör i normala fall på Salomon Rocker o BD Zealot, men jag är duktigt sugen på lotus 120 i 2 meters till nästa säsong, de kommer bli grymma......</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="racing-for-fun, post: 617359, member: 57680"] Hoj! Jag pallar inte läsa igenom hela, så hacka inte om jag tabbar nu :D Men e du sugen på lotus 120 så kör på 2 meters skidan, jag provade 190:an i flex 2 och jag tyckte inte att den var tillräckligt stabil för mig ( har ungefär samma vikt och längdspec som du ) hänger med Nojlas i disentis i vinter så vill du ha feedback på skidorna så bara maila, det är ett gäng som kör på de härnere! Nästa års modeller kommer ju med lite metall inlagt så att de ska få bättre dämpning, enligt mig det som saknas! Jag kör i normala fall på Salomon Rocker o BD Zealot, men jag är duktigt sugen på lotus 120 i 2 meters till nästa säsong, de kommer bli grymma...... [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Nya skidor, Rocker eller Charger?
Tillbaka
Topp