Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Nya skidor, slipning vallning?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Mountain_Man" data-source="post: 1007200" data-attributes="member: 13863"><p>Absolut inte nödvändigt på många skidor. Jag har köpt två par Völkl denna säsong, RTM 84 och The Code. Båda paren har haft riktigt bra struktur vid leverans. Kanterna var helt OK, men blev snäppet bättre efter min egen slipning, men det beror ju helt på vad man är ute efter. </p><p></p><p>Nu ser jag det hela förståss ur friåkningsperspektiv. Tävlar man är det något helt annat ... men om TS gjorde det skulle han knappast fråga här!</p><p></p><p>Men, det är klart, det finns skidor som leveras med bedrövliga belag och kanter ... </p><p></p><p>/MM</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Mountain_Man, post: 1007200, member: 13863"] Absolut inte nödvändigt på många skidor. Jag har köpt två par Völkl denna säsong, RTM 84 och The Code. Båda paren har haft riktigt bra struktur vid leverans. Kanterna var helt OK, men blev snäppet bättre efter min egen slipning, men det beror ju helt på vad man är ute efter. Nu ser jag det hela förståss ur friåkningsperspektiv. Tävlar man är det något helt annat ... men om TS gjorde det skulle han knappast fråga här! Men, det är klart, det finns skidor som leveras med bedrövliga belag och kanter ... /MM [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Nya skidor, slipning vallning?
Tillbaka
Topp