Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Pistskidor
Nya skidor till frun, tips tack
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Kattan" data-source="post: 1322497" data-attributes="member: 201028"><p>Hej! Åker på Deacons som är 80mm i midjan. Superbra skida som jag tycker funkar i alla fören i pist, även om så klart riktiga SL och GS skidor klarar is bättre. En annan skida som jag provat och egentligen gillar ännu bättre är Stance 84. Båda skidorna har tillräckligt med stuns för bra rebound i carvingsvängar men är inte på något sätt jättestyva. Funkar bra att sladda puckel med och är också toppen i offpist och puder om man har tekniken!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Kattan, post: 1322497, member: 201028"] Hej! Åker på Deacons som är 80mm i midjan. Superbra skida som jag tycker funkar i alla fören i pist, även om så klart riktiga SL och GS skidor klarar is bättre. En annan skida som jag provat och egentligen gillar ännu bättre är Stance 84. Båda skidorna har tillräckligt med stuns för bra rebound i carvingsvängar men är inte på något sätt jättestyva. Funkar bra att sladda puckel med och är också toppen i offpist och puder om man har tekniken! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Pistskidor
Nya skidor till frun, tips tack
Tillbaka
Topp