Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Pistskidor
Nya skidor till frun, tips tack
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="OliverAa" data-source="post: 1325847" data-attributes="member: 183881"><p>Endast provat Declivity 92. Riktigt rolig skida. Tillräckligt styv för att stå på men lätt för lekfullheten. Så liknar mer en lekfull "flyta på"skida än en plöja igenom-skida. 82.an borde vara ännu mer anpassad för carving med bättre grepp. </p><p></p><p>Är man ute efter en skida som klarar lite stök så tror jag just 82 är fel skida. 92 eller 102 passar nog bättre som allmountainskida. Jag rör mig sällan under 90 nuförtiden.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="OliverAa, post: 1325847, member: 183881"] Endast provat Declivity 92. Riktigt rolig skida. Tillräckligt styv för att stå på men lätt för lekfullheten. Så liknar mer en lekfull "flyta på"skida än en plöja igenom-skida. 82.an borde vara ännu mer anpassad för carving med bättre grepp. Är man ute efter en skida som klarar lite stök så tror jag just 82 är fel skida. 92 eller 102 passar nog bättre som allmountainskida. Jag rör mig sällan under 90 nuförtiden. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Pistskidor
Nya skidor till frun, tips tack
Tillbaka
Topp