Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Telemark
Nya skidor till nästa säsong?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Onlytelemark" data-source="post: 876198" data-attributes="member: 63059"><p>Vad jag menar här är ju att det inte hänt så mycket med Mantra sedan 2006, annat än grafiken,, det är tydligen okey för att kidsen ska köpa, sen får vi ju hoppas att den blir roligare med rocker, jag är inte helt säker, det ska ju gå att åka på den under alla förhållanden, unga åkare har inte råd att hålla sig med fler par skidor, Jag för min del har 3 par skidor, för att nämna en jäkligt allround fetskida, så är Extrem Big Pen ett väldigt bra val om man är ute efter ett par fetisar,, Jag har testat dessa för telemark och blev grymt imponerad, men jäkligt fula, men man kan få en egen grafik på dem, men det kostar, på en redan dyr skida, och med bindning och man är på fel sida 10 000kr strecket?</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Onlytelemark, post: 876198, member: 63059"] Vad jag menar här är ju att det inte hänt så mycket med Mantra sedan 2006, annat än grafiken,, det är tydligen okey för att kidsen ska köpa, sen får vi ju hoppas att den blir roligare med rocker, jag är inte helt säker, det ska ju gå att åka på den under alla förhållanden, unga åkare har inte råd att hålla sig med fler par skidor, Jag för min del har 3 par skidor, för att nämna en jäkligt allround fetskida, så är Extrem Big Pen ett väldigt bra val om man är ute efter ett par fetisar,, Jag har testat dessa för telemark och blev grymt imponerad, men jäkligt fula, men man kan få en egen grafik på dem, men det kostar, på en redan dyr skida, och med bindning och man är på fel sida 10 000kr strecket? [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Telemark
Nya skidor till nästa säsong?
Tillbaka
Topp