Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Nya skidor till vintern...
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Reine" data-source="post: 179151" data-attributes="member: 13429"><p>Nordicas Supercharger blower är mjuk i nosen ja, övriga skidan är hårdare, det finns ingen anledning att göra en så fet skida hård hela vägen då vitsen är att den ska kunna flyta bra.</p><p>Har kört på den hela vintern och det är en av de mest livfulla skidor jag har åkt på, nu var</p><p>mokster ute efter en hyfsat håd skida och jag tycker att den platsar på den listan, jag väger 76 kg och är således ingen tungviktare men även sverre som har några ett tiotal kilo på mig kör på dem, men det är av mindre betydelse för den skidan som ska släppas snart är samma modell men något hårdare, dock inte mycket.</p><p></p><p>//Reine Barkered</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Reine, post: 179151, member: 13429"] Nordicas Supercharger blower är mjuk i nosen ja, övriga skidan är hårdare, det finns ingen anledning att göra en så fet skida hård hela vägen då vitsen är att den ska kunna flyta bra. Har kört på den hela vintern och det är en av de mest livfulla skidor jag har åkt på, nu var mokster ute efter en hyfsat håd skida och jag tycker att den platsar på den listan, jag väger 76 kg och är således ingen tungviktare men även sverre som har några ett tiotal kilo på mig kör på dem, men det är av mindre betydelse för den skidan som ska släppas snart är samma modell men något hårdare, dock inte mycket. //Reine Barkered [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Nya skidor till vintern...
Tillbaka
Topp