Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Nya skidor till vintern...
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Henrik_koivisto" data-source="post: 179398" data-attributes="member: 35960"><p>Glisseur: Okay, det låter som bra.. har läst ganska mkt recensioner på dom äldre legend skidorna och dom verkar ha fått grymt bra kritik. Jag kollade först på XXL skidan men den kommer bara komma i 194 cm, samt att den e lite väl bred för dom svenska bergen.. Tror inte man utnyttjar dom 109mm (?) i midjan så ofta i sverige faktiskt.. Känns vettigare å köpa en som e lite smalare istället.. Big trouble är väl en full twintip och jag känner inget behov av att verkligen behöva vara ute och bygga bc kickar.. behöver man hoppa så finns det parker och det har jag andra skidor för.. så det lutar mycket åt att prova på ett par Dynastar legend pro rider..</p><p></p><p>Fråga 2 från min sida då är, vad ska man välja för bindning till ett par legend pro rider?</p><p>look p14 ti kanske? känns som att man vill ha en bindning som kan stå emot lite tunga och slagiga kruvor efter t.ex ett dropp..</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Henrik_koivisto, post: 179398, member: 35960"] Glisseur: Okay, det låter som bra.. har läst ganska mkt recensioner på dom äldre legend skidorna och dom verkar ha fått grymt bra kritik. Jag kollade först på XXL skidan men den kommer bara komma i 194 cm, samt att den e lite väl bred för dom svenska bergen.. Tror inte man utnyttjar dom 109mm (?) i midjan så ofta i sverige faktiskt.. Känns vettigare å köpa en som e lite smalare istället.. Big trouble är väl en full twintip och jag känner inget behov av att verkligen behöva vara ute och bygga bc kickar.. behöver man hoppa så finns det parker och det har jag andra skidor för.. så det lutar mycket åt att prova på ett par Dynastar legend pro rider.. Fråga 2 från min sida då är, vad ska man välja för bindning till ett par legend pro rider? look p14 ti kanske? känns som att man vill ha en bindning som kan stå emot lite tunga och slagiga kruvor efter t.ex ett dropp.. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Nya skidor till vintern...
Tillbaka
Topp