Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Parkskidor
nya skidor...
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="pizzaaugust" data-source="post: 114769"><p>nu e det säker så att ni kommer säga att jag ska söka i forumet men jag har redan gjort det..</p><p></p><p>men jag ska i alla fall köpa nya twintips.jag har haft völkl expression och e döö less på dem eftersom belaget torkar så fort.. så jag tänkte att nmi kanske visste en bra twintip skida för parken som har bra belago jaa.. jag vill bara at ni skriver om ni testat dem.. inte att man ska ha head för att jon har dem eller nåt sånt eller för att ni har dem utan därför dem e bra.. eller varför man inte ska ha därför dem är dåliga.. ja ni fattar</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="pizzaaugust, post: 114769"] nu e det säker så att ni kommer säga att jag ska söka i forumet men jag har redan gjort det.. men jag ska i alla fall köpa nya twintips.jag har haft völkl expression och e döö less på dem eftersom belaget torkar så fort.. så jag tänkte att nmi kanske visste en bra twintip skida för parken som har bra belago jaa.. jag vill bara at ni skriver om ni testat dem.. inte att man ska ha head för att jon har dem eller nåt sånt eller för att ni har dem utan därför dem e bra.. eller varför man inte ska ha därför dem är dåliga.. ja ni fattar [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Parkskidor
nya skidor...
Tillbaka
Topp