Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Parkskidor
nya skidor...
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="balanselius" data-source="post: 114770"><p>För det första så kommer alla svara som vanligt några kommer säga P3, några säger fujative, BigAir säger 1080 och nån kommer med Scratch BC och alla har rätt. För du har inte sagt nånting om hur du åker hur stor du är och var du ska åka förutom park och om du bara ska åka park är väl just ett par skidor man inte gillar perfekt då kan du trasha dem på boxar och rails med ett stort leende på läpparna. PS jag vet inte vad sökte på men det finns en ziljon likadana frågor som din på forumet</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="balanselius, post: 114770"] För det första så kommer alla svara som vanligt några kommer säga P3, några säger fujative, BigAir säger 1080 och nån kommer med Scratch BC och alla har rätt. För du har inte sagt nånting om hur du åker hur stor du är och var du ska åka förutom park och om du bara ska åka park är väl just ett par skidor man inte gillar perfekt då kan du trasha dem på boxar och rails med ett stort leende på läpparna. PS jag vet inte vad sökte på men det finns en ziljon likadana frågor som din på forumet [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Parkskidor
nya skidor...
Tillbaka
Topp