Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Parkskidor
Nya skidor
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Anders78" data-source="post: 154436" data-attributes="member: 51056"><p>Hej!</p><p></p><p>Jag har haft ett längre uppehåll från skidåkningen men är nu mer än sugen att återuppta min "skidkarriär". Inför nästa säsong så skulle jag vilja köpa nya skidor och här kanske ni kan hjälpa mig. Åker absolut mest pist men är inte helt främmande för en del utanför pisten. Väldigt sällan i parken. Ser mig själv som en relativt duktig åkare. Grejen är den att jag är ganska lång och tung, +95kg fördelat på 189 cm. Någon som har tips eller råd angående val av skidor? Inte de dyraste då jag studerar och pengar är lite av en bristvara.</p><p></p><p> Vet att ämnet varit uppe ofta förut, men i de inlägg jag hittar är det mer lättviktare som frågar.</p><p></p><p>Tacksam för svar!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Anders78, post: 154436, member: 51056"] Hej! Jag har haft ett längre uppehåll från skidåkningen men är nu mer än sugen att återuppta min "skidkarriär". Inför nästa säsong så skulle jag vilja köpa nya skidor och här kanske ni kan hjälpa mig. Åker absolut mest pist men är inte helt främmande för en del utanför pisten. Väldigt sällan i parken. Ser mig själv som en relativt duktig åkare. Grejen är den att jag är ganska lång och tung, +95kg fördelat på 189 cm. Någon som har tips eller råd angående val av skidor? Inte de dyraste då jag studerar och pengar är lite av en bristvara. Vet att ämnet varit uppe ofta förut, men i de inlägg jag hittar är det mer lättviktare som frågar. Tacksam för svar! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Parkskidor
Nya skidor
Tillbaka
Topp