Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Parkskidor
Nya skidor
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="MackeN" data-source="post: 154437" data-attributes="member: 55146"><p>Tjena hårding! Skönt att se att det finns fler grova karlar här på forumet<img src="https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f609.png" class="smilie smilie--emoji" loading="lazy" width="64" height="64" alt=";)" title="Wink ;)" data-smilie="2"data-shortname=";)" /></p><p>Är 190 cm, 90 kg och 48 i skor...</p><p>Åker på två par olika skidor, korta Atomic 9-12 och Salomons 1080....</p><p>Rekommenderar starkt 1080, då 180 cm långa. Lagom långfet för utflykter i lössnön och fin i pisten. Farsan är lika lång och väger 120 kg, han gillade de här skidorna starkt!</p><p>Nu är ju inte han nå´n demon, men ändå..</p><p>Har ett par -04, oranga med snyggt mönster. De skidorna är inte så dyr begagnade, har ju något år på nacken. Tycker dock de är snyggast, sedan måste designavdelningen fått hjärnsläpp då senare modeller bara blir fulare å´fulare. </p><p>Ta gärna hjälp av nå´n som kan det här med carving, vi som har lite vikt får nämligen dessa att svänga rätt fint om bara tekninken finns där... </p><p>Framför allt går dom som tåget om du väljer att stå på, trivs också bra i slaskföre på våren!!!!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="MackeN, post: 154437, member: 55146"] Tjena hårding! Skönt att se att det finns fler grova karlar här på forumet;) Är 190 cm, 90 kg och 48 i skor... Åker på två par olika skidor, korta Atomic 9-12 och Salomons 1080.... Rekommenderar starkt 1080, då 180 cm långa. Lagom långfet för utflykter i lössnön och fin i pisten. Farsan är lika lång och väger 120 kg, han gillade de här skidorna starkt! Nu är ju inte han nå´n demon, men ändå.. Har ett par -04, oranga med snyggt mönster. De skidorna är inte så dyr begagnade, har ju något år på nacken. Tycker dock de är snyggast, sedan måste designavdelningen fått hjärnsläpp då senare modeller bara blir fulare å´fulare. Ta gärna hjälp av nå´n som kan det här med carving, vi som har lite vikt får nämligen dessa att svänga rätt fint om bara tekninken finns där... Framför allt går dom som tåget om du väljer att stå på, trivs också bra i slaskföre på våren!!!! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Parkskidor
Nya skidor
Tillbaka
Topp