Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Parkskidor
Nya skidor
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Beckmaan" data-source="post: 154439" data-attributes="member: 53635"><p>Testa en skida av rossignols nya bandit serie, kanske för tung för b2an men b3an går som ett lok i pisten. kanske lite dyra, men varför inte av en tidigare modell, begangnat?</p><p></p><p>Håller med carled till fullo, jag väger 90 kg åkte förvisso också bara på 171 skidan men att påstå att denna skida skulle vara någonting att stå på i pudersnön och pisten med har jag väldigt svårt att tänka mig då jag själv ser denna skida som en renodlad parkskida. 120 kg och 1080?! ooh big noo</p><p></p><p>peace!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Beckmaan, post: 154439, member: 53635"] Testa en skida av rossignols nya bandit serie, kanske för tung för b2an men b3an går som ett lok i pisten. kanske lite dyra, men varför inte av en tidigare modell, begangnat? Håller med carled till fullo, jag väger 90 kg åkte förvisso också bara på 171 skidan men att påstå att denna skida skulle vara någonting att stå på i pudersnön och pisten med har jag väldigt svårt att tänka mig då jag själv ser denna skida som en renodlad parkskida. 120 kg och 1080?! ooh big noo peace! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Parkskidor
Nya skidor
Tillbaka
Topp