Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Parkskidor
Nya skidor
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="MackeN" data-source="post: 154441" data-attributes="member: 55146"><p>Jag åker ju ca. 15-20 dagar per år, det mesta i Vemdalen med omnejd... Jag lär aldrig få uppleva meterdjup snö i Canada och till Alperna vete faan om jag kommer. För mig fungerar dessa skidor perfekt! Men det är klart, beror väl på hur och var man åker<img src="https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f609.png" class="smilie smilie--emoji" loading="lazy" width="64" height="64" alt=";)" title="Wink ;)" data-smilie="2"data-shortname=";)" /> </p><p>Åker mest pist, offpist i Härjedalen blir sällan otrolig...</p><p>Jag tycker alla ska prova själv innan man handlar ändå, smaken är som baken...!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="MackeN, post: 154441, member: 55146"] Jag åker ju ca. 15-20 dagar per år, det mesta i Vemdalen med omnejd... Jag lär aldrig få uppleva meterdjup snö i Canada och till Alperna vete faan om jag kommer. För mig fungerar dessa skidor perfekt! Men det är klart, beror väl på hur och var man åker;) Åker mest pist, offpist i Härjedalen blir sällan otrolig... Jag tycker alla ska prova själv innan man handlar ändå, smaken är som baken...! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Parkskidor
Nya skidor
Tillbaka
Topp