Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Parkskidor
Nya skidor
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Snowgod" data-source="post: 154444" data-attributes="member: 12630"><p>Hahaha, 1080 för en kille på 100 pannor är ju ett av de största skämten i forumets historia!!!</p><p></p><p>Anders78 behöver betydligt biffigare grejor även om han inte är proffs. Testa ett par större pistorienterade friåkningsskidor så kommer du ha roligt. (Testa alltid innan du köper) Låt dig inte luras av stadiumförsäljare som försöker få dig att åka på korta 180cm skidor det är du för stor för. Kolla t ex på vad skiercross killarna åker på för skidor om du är ute efter bra grepp i pisten och lite bredare om du vill ha mer offpist.</p><p></p><p>Lycka till!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Snowgod, post: 154444, member: 12630"] Hahaha, 1080 för en kille på 100 pannor är ju ett av de största skämten i forumets historia!!! Anders78 behöver betydligt biffigare grejor även om han inte är proffs. Testa ett par större pistorienterade friåkningsskidor så kommer du ha roligt. (Testa alltid innan du köper) Låt dig inte luras av stadiumförsäljare som försöker få dig att åka på korta 180cm skidor det är du för stor för. Kolla t ex på vad skiercross killarna åker på för skidor om du är ute efter bra grepp i pisten och lite bredare om du vill ha mer offpist. Lycka till! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Parkskidor
Nya skidor
Tillbaka
Topp