Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Parkskidor
Nya skidor
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="hmh" data-source="post: 154449" data-attributes="member: 61995"><p>Jag är 189 x (just nu) 94 kilo. Åkte en vecka i vintras på K2 Apache Recon, jävligt sköna skidor som funkade både i lössnö, äcklig bristande återfrusen spårad snö, och även ner för Tortin med rätt lite snö under fötterna. Funderar helt klart på att köpa den.</p><p></p><p>Om det är mer utanför pisten du ska kanske Scott Santiagon är nåt för dig.</p><p></p><p>Jag antar att du bara samlar tips här i forumet, och verkligen provåker laggen innan du köper??</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="hmh, post: 154449, member: 61995"] Jag är 189 x (just nu) 94 kilo. Åkte en vecka i vintras på K2 Apache Recon, jävligt sköna skidor som funkade både i lössnö, äcklig bristande återfrusen spårad snö, och även ner för Tortin med rätt lite snö under fötterna. Funderar helt klart på att köpa den. Om det är mer utanför pisten du ska kanske Scott Santiagon är nåt för dig. Jag antar att du bara samlar tips här i forumet, och verkligen provåker laggen innan du köper?? [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Parkskidor
Nya skidor
Tillbaka
Topp