Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Parkskidor
nya skidor.?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="andreasnorberg" data-source="post: 233470" data-attributes="member: 68268"><p>tjena, </p><p></p><p>behöver in skaffa mig nya skidor i år.</p><p></p><p>åkte förra året på </p><p></p><p>völkl karma. 185cm 05/06</p><p>dom var helt underbara.'</p><p></p><p>ja har 190cm lång och väger ca 105kg "biff"</p><p></p><p>åker varje helg.</p><p>åker för nöjes skull, aldrig tävlat, men är en medel åkare.. sätter många trick osv..</p><p></p><p>funderar på dynastar big troubel?</p><p></p><p>tror ni?</p><p></p><p>tacksam för svar.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="andreasnorberg, post: 233470, member: 68268"] tjena, behöver in skaffa mig nya skidor i år. åkte förra året på völkl karma. 185cm 05/06 dom var helt underbara.' ja har 190cm lång och väger ca 105kg "biff" åker varje helg. åker för nöjes skull, aldrig tävlat, men är en medel åkare.. sätter många trick osv.. funderar på dynastar big troubel? tror ni? tacksam för svar. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Parkskidor
nya skidor.?
Tillbaka
Topp