Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Nya skidor..
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Mieron" data-source="post: 370114" data-attributes="member: 77832"><p>Hejsan! Ny här.. </p><p></p><p>Fick idag ett par skidor av en bekant. Det var dock minst 15år och 50kg sen sist jag åkte utförs. </p><p>Har åkt snowboard alla andra år så kunskapen kring detta är minst sagt knapert. Men det ska ändras då jag kommer att övergå till skidor igen.</p><p></p><p>Men men, det är ett par Fischer RX2, min fråga nu är hur dessa kommer att passa mig? </p><p></p><p>Jag är 178cm lång och väger 98kg.</p><p></p><p>Siffror som står på skidorna är följande:</p><p></p><p>A 140</p><p>170</p><p>R16 112-69-98</p><p></p><p>Nån vänlig själ som vill förklara dessa lite närmare? </p><p></p><p>Kommer detta rent spontant att fungera eller bör jag kolla mig om andra skidor?</p><p></p><p>Tack på förhand!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Mieron, post: 370114, member: 77832"] Hejsan! Ny här.. Fick idag ett par skidor av en bekant. Det var dock minst 15år och 50kg sen sist jag åkte utförs. Har åkt snowboard alla andra år så kunskapen kring detta är minst sagt knapert. Men det ska ändras då jag kommer att övergå till skidor igen. Men men, det är ett par Fischer RX2, min fråga nu är hur dessa kommer att passa mig? Jag är 178cm lång och väger 98kg. Siffror som står på skidorna är följande: A 140 170 R16 112-69-98 Nån vänlig själ som vill förklara dessa lite närmare? Kommer detta rent spontant att fungera eller bör jag kolla mig om andra skidor? Tack på förhand! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Nya skidor..
Tillbaka
Topp