Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Parkskidor
Nya skidor
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="SMagnusson" data-source="post: 372314" data-attributes="member: 68966"><p>Det beror väl på om man vill ha längre skidor än sig själv och vilken åkstil man kör mest. Om du kör mest offpist dåska du ju satsa på kanske 1-2cm längre än dig själv men om du kör mer park så ska du ju köra på ungefär lika lång som du själv tycker jag. Men om du är 165 och ska köpa 178cm skidor kommer inte bli lika roligt kan jag säga, inte i offpis,vanlig pist eller park. men kanske 167 om du vill ha lite längre skidor!/sebbe</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="SMagnusson, post: 372314, member: 68966"] Det beror väl på om man vill ha längre skidor än sig själv och vilken åkstil man kör mest. Om du kör mest offpist dåska du ju satsa på kanske 1-2cm längre än dig själv men om du kör mer park så ska du ju köra på ungefär lika lång som du själv tycker jag. Men om du är 165 och ska köpa 178cm skidor kommer inte bli lika roligt kan jag säga, inte i offpis,vanlig pist eller park. men kanske 167 om du vill ha lite längre skidor!/sebbe [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Parkskidor
Nya skidor
Tillbaka
Topp