Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
nya skidor
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="gone_golfing" data-source="post: 502472" data-attributes="member: 90535"><p>Nu har jag tänkt att köpa nytt.</p><p>Jag har äntligen tänkt att köpa carvingskidor, men behöver lite tips och råd.</p><p></p><p>- Nuvarande skidor: Rossignol / typ slalom ( 6 år sedan jag åkte på dom) 180 cm</p><p>- Vikt:105</p><p>- Längd:165</p><p>- Åkstil:helst i branta pister, lössnö, det mesta.</p><p>- Erfarenhet: Jag har åkt mycket skidor,och vill kalla mig ganska erfaren/duktig men det börjar bli 6-7 år sedan sist.</p><p>Jag har provat carvingskida 1 gång men det var väl det sita jag gjorde, sedan dess inget mera.</p><p>Min fråga är hur långa bör jag ha, jag vet att man kör med en del kortare skidor nuförtiden.</p><p>Mvh</p><p>gone_golfing</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="gone_golfing, post: 502472, member: 90535"] Nu har jag tänkt att köpa nytt. Jag har äntligen tänkt att köpa carvingskidor, men behöver lite tips och råd. - Nuvarande skidor: Rossignol / typ slalom ( 6 år sedan jag åkte på dom) 180 cm - Vikt:105 - Längd:165 - Åkstil:helst i branta pister, lössnö, det mesta. - Erfarenhet: Jag har åkt mycket skidor,och vill kalla mig ganska erfaren/duktig men det börjar bli 6-7 år sedan sist. Jag har provat carvingskida 1 gång men det var väl det sita jag gjorde, sedan dess inget mera. Min fråga är hur långa bör jag ha, jag vet att man kör med en del kortare skidor nuförtiden. Mvh gone_golfing [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
nya skidor
Tillbaka
Topp