Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Parkskidor
Nya skidor
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="ea_lindgren" data-source="post: 35357" data-attributes="member: 29968"><p>Hejsan.</p><p></p><p>För att spara pengar tycker jag nog att du ska försöka få tag i ett par begagnade carving-lagg till tjejen. Ungar växer så fort och därför kan hon ha växt ur de du köper nu till nästa säsong med nytt skidinköp som följd.</p><p></p><p>Det kan gå ganska fort i 9-års-åldern när det gäller skidåkning.</p><p></p><p>Så helt plötsligt kan det vara så att hon kommer underfund med hur hon ska göra...och det går ju faktiskt bra att ploga med ett par carvisar så länge.</p><p></p><p>Se till bara att de inte är för långa.</p><p></p><p>//Andreas</p><p></p><p>PS. Det går inte bättre för att hon har ett par nya (dyra) skidor. Men det skulle jag nog också ha sagt om jag jobbade i sportaffär. ;-)</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="ea_lindgren, post: 35357, member: 29968"] Hejsan. För att spara pengar tycker jag nog att du ska försöka få tag i ett par begagnade carving-lagg till tjejen. Ungar växer så fort och därför kan hon ha växt ur de du köper nu till nästa säsong med nytt skidinköp som följd. Det kan gå ganska fort i 9-års-åldern när det gäller skidåkning. Så helt plötsligt kan det vara så att hon kommer underfund med hur hon ska göra...och det går ju faktiskt bra att ploga med ett par carvisar så länge. Se till bara att de inte är för långa. //Andreas PS. Det går inte bättre för att hon har ett par nya (dyra) skidor. Men det skulle jag nog också ha sagt om jag jobbade i sportaffär. ;-) [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Parkskidor
Nya skidor
Tillbaka
Topp