Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Nya skidor!
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="krullsson" data-source="post: 829928" data-attributes="member: 89540"><p>Jag har testat runt lite och jag gillar Völkl Mantra väldigt mycket. Den är lite hårdare än en lössnöskida men samtidigt lite bredare än en pistskida. Det fungerar bra överallt. Men föredrar den i pisten</p><p></p><p>Om det kommer ordentligt med snö tar jag hellre mina Dynastar Legend Pro Rider. Riktigt bra måste jag säga. Ännu lite bredare än Mantran så den flyter riktigt bra i mycket snö men samtidigt nyper det faktiskt riktigt bra i pisten med!</p><p>En favorit faktiskt!</p><p></p><p>Just nu känner jag att de här två skidorna är allt jag behöver för Åres skidåkning. Några monsterskidor har jag inte så stor användning av direkt. Så jag rekommenderar att testa dessa skidor, man fastnar för dem!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="krullsson, post: 829928, member: 89540"] Jag har testat runt lite och jag gillar Völkl Mantra väldigt mycket. Den är lite hårdare än en lössnöskida men samtidigt lite bredare än en pistskida. Det fungerar bra överallt. Men föredrar den i pisten Om det kommer ordentligt med snö tar jag hellre mina Dynastar Legend Pro Rider. Riktigt bra måste jag säga. Ännu lite bredare än Mantran så den flyter riktigt bra i mycket snö men samtidigt nyper det faktiskt riktigt bra i pisten med! En favorit faktiskt! Just nu känner jag att de här två skidorna är allt jag behöver för Åres skidåkning. Några monsterskidor har jag inte så stor användning av direkt. Så jag rekommenderar att testa dessa skidor, man fastnar för dem! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Nya skidor!
Tillbaka
Topp