Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Mode
nya stilar 2013 och kläder
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="user133436" data-source="post: 958183"><p>Ska börja skippa Byxor och köra Med långkallingar</p><p>En stor tröja i XXXXS (Fuck Logic) </p><p>Långa Stavar</p><p>Smala Pistmissiler</p><p>Alpina pjäxor med 20000 i flex</p><p>häftiga brillor, Gärna Med genomskinlig lins</p><p>stor JOFA hjälm med Hakskydd</p><p>Brillorna utanpå hjälmen</p><p>Häftig såndär Tygbit som man har runt halsen fast i bakfickan</p><p>ett stort "FUCK FIS" märke på skidorna</p><p>Glömmde jag nått? Juste, en Fjällräven Rygga med hembakta Russinkakor i.</p><p>så ser min 2013 års stil ut.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="user133436, post: 958183"] Ska börja skippa Byxor och köra Med långkallingar En stor tröja i XXXXS (Fuck Logic) Långa Stavar Smala Pistmissiler Alpina pjäxor med 20000 i flex häftiga brillor, Gärna Med genomskinlig lins stor JOFA hjälm med Hakskydd Brillorna utanpå hjälmen Häftig såndär Tygbit som man har runt halsen fast i bakfickan ett stort "FUCK FIS" märke på skidorna Glömmde jag nått? Juste, en Fjällräven Rygga med hembakta Russinkakor i. så ser min 2013 års stil ut. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Mode
nya stilar 2013 och kläder
Tillbaka
Topp