Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Mode
nya stilar 2013 och kläder
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Fabianomne" data-source="post: 966035" data-attributes="member: 94980"><p>Nu inför den kommande säsongen har jag bestämt mig för att gå all in för en riktigt sprakande ochh mixtrad outit, detta eftersom att kläderna faktiskt spelar större roll än själva åkningen. I mitt klädval har jag valt att använda följande och jag startar nerifrån:</p><p>Ett par riktigt feta pälsskor som kanske går att använda som pjäxor, skitsamma dom ser bra ut iaf.</p><p>Ett par xxxxxxXXXXXXXXXXX upphöjt till 10 large brallor som jag klippt av ena benet på och använder nu bara halva byxan eftersom att dom är så stora, lite klännings-inspirerat (IIIIINSSSSPPPIIIIIIRRREWEEEEEDEDDDDDDDDDD)</p><p>Wu-tang slänger jag även in lite dolt på mina mansbröst för att visa att jag är ganska så "hardcore" och "underground" inom musikvärlden. </p><p>Västen, smått inspirerad av Jibberish - puffy västarna. Fast skräddarsydd hos den dyraste skräddaren (vet ej om han är bäst) för att kunna claima det. Den sitter bra och tar inte upp så mycket luft vilket gör att jag kan åka jättesnabbt!</p><p>Vaskar halsduk (skiter i allt)</p><p>En fin liten hatt som tidigare hörde till en häxa. Häxan är förövrigt död (kolla på mig, jag pekar finger, har en wu-tang tee och kollar inte in i kameran på kortet, klart jag dödar folk)</p><p>Kände att jag var tvungen att bryta denna "fiskehatts-trend" och börjar nu alltså med häx-hattar.</p><p>Stavar, fuck'em. Hört att man får mer bitches av gitarr så jag vaskar stavarna och spelar istället wonderwall för fulla muggar inför alla bitches. Mina skidor syns inte på bilden, men det är iaf inga vanliga skidor utan två sköldpaddor med inbyggda kappla-kanoner som skjuter folk såfort dom skriker nåt ord som börjar på "insp"</p><p></p><p>YEah everybody this is me, this is my steeze, check my blog, vi har en trevlig pung</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Fabianomne, post: 966035, member: 94980"] Nu inför den kommande säsongen har jag bestämt mig för att gå all in för en riktigt sprakande ochh mixtrad outit, detta eftersom att kläderna faktiskt spelar större roll än själva åkningen. I mitt klädval har jag valt att använda följande och jag startar nerifrån: Ett par riktigt feta pälsskor som kanske går att använda som pjäxor, skitsamma dom ser bra ut iaf. Ett par xxxxxxXXXXXXXXXXX upphöjt till 10 large brallor som jag klippt av ena benet på och använder nu bara halva byxan eftersom att dom är så stora, lite klännings-inspirerat (IIIIINSSSSPPPIIIIIIRRREWEEEEEDEDDDDDDDDDD) Wu-tang slänger jag även in lite dolt på mina mansbröst för att visa att jag är ganska så "hardcore" och "underground" inom musikvärlden. Västen, smått inspirerad av Jibberish - puffy västarna. Fast skräddarsydd hos den dyraste skräddaren (vet ej om han är bäst) för att kunna claima det. Den sitter bra och tar inte upp så mycket luft vilket gör att jag kan åka jättesnabbt! Vaskar halsduk (skiter i allt) En fin liten hatt som tidigare hörde till en häxa. Häxan är förövrigt död (kolla på mig, jag pekar finger, har en wu-tang tee och kollar inte in i kameran på kortet, klart jag dödar folk) Kände att jag var tvungen att bryta denna "fiskehatts-trend" och börjar nu alltså med häx-hattar. Stavar, fuck'em. Hört att man får mer bitches av gitarr så jag vaskar stavarna och spelar istället wonderwall för fulla muggar inför alla bitches. Mina skidor syns inte på bilden, men det är iaf inga vanliga skidor utan två sköldpaddor med inbyggda kappla-kanoner som skjuter folk såfort dom skriker nåt ord som börjar på "insp" YEah everybody this is me, this is my steeze, check my blog, vi har en trevlig pung [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Mode
nya stilar 2013 och kläder
Tillbaka
Topp