Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Parkskidor
Nya Telisar men vilka?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Telekiter" data-source="post: 70337" data-attributes="member: 40173"><p>Kristofer - Kan man montera vilka alpin bindningar som helst på motionplattan? Jag trodde att man fick med en platta iaf, men där ser man, dåligt tycker jag.</p><p></p><p>Vad körde du på tidigare Kristofer?</p><p></p><p>20 mm platt ovanpå, blir den inte lite väl högt? Jag tycker att skidan borde bli lite knepigare kant till kant men jag kanske har fel. </p><p></p><p>Motionplattan kostar väl inte så mycket, I Vemdalen skulle de ha 500 kr för den och köper man två = 1000 kr så kan jag montera mina gamla Marker bindningar på den ena och Telisbindningarna på den andra.</p><p></p><p>/Urban.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Telekiter, post: 70337, member: 40173"] Kristofer - Kan man montera vilka alpin bindningar som helst på motionplattan? Jag trodde att man fick med en platta iaf, men där ser man, dåligt tycker jag. Vad körde du på tidigare Kristofer? 20 mm platt ovanpå, blir den inte lite väl högt? Jag tycker att skidan borde bli lite knepigare kant till kant men jag kanske har fel. Motionplattan kostar väl inte så mycket, I Vemdalen skulle de ha 500 kr för den och köper man två = 1000 kr så kan jag montera mina gamla Marker bindningar på den ena och Telisbindningarna på den andra. /Urban. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Parkskidor
Nya Telisar men vilka?
Tillbaka
Topp