Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Parkskidor
Nya Telisar men vilka?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="rangle" data-source="post: 70338" data-attributes="member: 13219"><p>Gå for litt bredere ski du. Det gir mye bedre flyt i løssnø, og er mye mer stabilt i høy fart og på varierende underlag. Du trenger ikke å gå for det værste, men en liten klasse oppover kan utgjøre mye. Selv har jeg kjørt veldig mye offpist på div ski med bredde ca 75 mm, men har i de siste 2 sesongene kjørt mest på litt bredere og det gir meg mye mer. Ta xxx(B3) feks, den flyter mye bedre og er meget stabil i høy hastighet samtidig som den ikke er så mye mindre leken og kjapp enn B2. Eller Fisher bs86, som er nesten kjappere og mer morsom enn nevnte 7.6. Det er kanskje best value for deg; Bs 86. Morsom ski med gode offpiste egenskaper. Jeg synes de skia du nevnte som eksempel er ski som kommer mer til sin rett onpiste enn offpiste.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="rangle, post: 70338, member: 13219"] Gå for litt bredere ski du. Det gir mye bedre flyt i løssnø, og er mye mer stabilt i høy fart og på varierende underlag. Du trenger ikke å gå for det værste, men en liten klasse oppover kan utgjøre mye. Selv har jeg kjørt veldig mye offpist på div ski med bredde ca 75 mm, men har i de siste 2 sesongene kjørt mest på litt bredere og det gir meg mye mer. Ta xxx(B3) feks, den flyter mye bedre og er meget stabil i høy hastighet samtidig som den ikke er så mye mindre leken og kjapp enn B2. Eller Fisher bs86, som er nesten kjappere og mer morsom enn nevnte 7.6. Det er kanskje best value for deg; Bs 86. Morsom ski med gode offpiste egenskaper. Jeg synes de skia du nevnte som eksempel er ski som kommer mer til sin rett onpiste enn offpiste. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Parkskidor
Nya Telisar men vilka?
Tillbaka
Topp