Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Parkskidor
Nya telisar
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="telar" data-source="post: 122072" data-attributes="member: 41205"><p>Tjena, är inte speciellt erfaren telisåkare men har ändå beslutat att det är det jag ska börja köra mer och mer efter ett par års velande. Nu till biffen, behöver lite tips på sköna plankor som passar en telisamatör. Hyddan ligger på 85 pannor, skidorna ska vara åt det mjukare slaget. Har funderat på ett par pocketrockets tidigare men.... Har en deal med salomon så det är mest deras grejer jag vill ha åsikter om. </p><p></p><p>Ett tips... någon?</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="telar, post: 122072, member: 41205"] Tjena, är inte speciellt erfaren telisåkare men har ändå beslutat att det är det jag ska börja köra mer och mer efter ett par års velande. Nu till biffen, behöver lite tips på sköna plankor som passar en telisamatör. Hyddan ligger på 85 pannor, skidorna ska vara åt det mjukare slaget. Har funderat på ett par pocketrockets tidigare men.... Har en deal med salomon så det är mest deras grejer jag vill ha åsikter om. Ett tips... någon? [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Parkskidor
Nya telisar
Tillbaka
Topp