Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Telemark
Nya telisskidor
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Emma_L" data-source="post: 26722" data-attributes="member: 905"><p>Hej, jag skulle behöva tips när det gäller telisskidor. Nu är jag inne på min nionde säsong och åker på de flesta underlag, gärna utanför pisten om det finns tillräckligt med snö. </p><p></p><p>Eftersom jag inte är så tung - ca 55 kg - antar jag att skidan inte får vara alltför hård, samtidigt åker jag någorlunda aggressivt... Gick över från läderpjuck till ett par Scarpa T1 för ett par år sedan och insåg att mina skidor inte håller måttet. Kul att köpa nytt dessutom.</p><p></p><p>Blir jättetacksam för bra råd! </p><p></p><p>//Emma</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Emma_L, post: 26722, member: 905"] Hej, jag skulle behöva tips när det gäller telisskidor. Nu är jag inne på min nionde säsong och åker på de flesta underlag, gärna utanför pisten om det finns tillräckligt med snö. Eftersom jag inte är så tung - ca 55 kg - antar jag att skidan inte får vara alltför hård, samtidigt åker jag någorlunda aggressivt... Gick över från läderpjuck till ett par Scarpa T1 för ett par år sedan och insåg att mina skidor inte håller måttet. Kul att köpa nytt dessutom. Blir jättetacksam för bra råd! //Emma [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Telemark
Nya telisskidor
Tillbaka
Topp