Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Nya trender
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Sleadge2" data-source="post: 75108" data-attributes="member: 36076"><p>Giros hjälm Bad Lieutenant</p><p><a href="http://www.giro.com/usa/images/sno_helmets/badlt_black.gif" target="_blank">http://www.giro.com/usa/images/sno_helmets/badlt_black.gif</a></p><p></p><p>Får du tag i den så köper jag en av dig...</p><p></p><p>Annars är jag osäker på om hjälmar kommer att sälja lika mkt nästa år som i år. Alla verkar köra med hjälm i Sverige men i parkerna i Alperna verkar det inne med mössa.</p><p></p><p>Fast säga att man har koll på trender det kan jag inte.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Sleadge2, post: 75108, member: 36076"] Giros hjälm Bad Lieutenant [URL]http://www.giro.com/usa/images/sno_helmets/badlt_black.gif[/URL] Får du tag i den så köper jag en av dig... Annars är jag osäker på om hjälmar kommer att sälja lika mkt nästa år som i år. Alla verkar köra med hjälm i Sverige men i parkerna i Alperna verkar det inne med mössa. Fast säga att man har koll på trender det kan jag inte. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Nya trender
Tillbaka
Topp