Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Nya trender
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Jarle" data-source="post: 75110" data-attributes="member: 33485"><p>man ska ha tighta neonrosa hotdog overaller....</p><p>sedan ska man ha helt raka (ej tt), 50 mm smala 210 plank...</p><p>även hört att whistler o kläppen ska byta ut alla sina parkliftar mot rep-liftar... så nästa års vantar blir nog bomullsfingervantar som köpes för 10 kr paret... sen kan man absolut inte ha en kaskmössa utan man ska ha en lädermössa med en latexälg på, men älgen ska man helst ha på snedden...</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Jarle, post: 75110, member: 33485"] man ska ha tighta neonrosa hotdog overaller.... sedan ska man ha helt raka (ej tt), 50 mm smala 210 plank... även hört att whistler o kläppen ska byta ut alla sina parkliftar mot rep-liftar... så nästa års vantar blir nog bomullsfingervantar som köpes för 10 kr paret... sen kan man absolut inte ha en kaskmössa utan man ska ha en lädermössa med en latexälg på, men älgen ska man helst ha på snedden... [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Nya trender
Tillbaka
Topp