Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Nya tur/friåkningspjäxor.
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Nuovo" data-source="post: 989806" data-attributes="member: 52375"><p>Har i nuläget kört med Nordica hotrod 95 flex i cirka två år. Under den tiden har jag utvecklats väldigt mycket och har hunnit byta upp mig i skidväg till ett par Bent Chetler 192 cm. Med duke, så blir lite turer. Mest kortare då det inte är den lättaste combon. </p><p></p><p>Har märkt att flexet på pjäxorna är för lågt i förhållande hur jag åker. Så blir till att köpa ett par nya alltså. Har kollat mycket på Salomon quest pro 120. Den med gåfunktion, tänker att det ska underlätta för turerna. Vad tycker panelen om den? Jag tänker att flexet jag bör ha ska ligga där någonstans, då jag åker på ett kraftfullt sätt. Har ganska breda fötter tyvärr, därav att jag köpte Nordica som jag fick berättat och provat fram till att dom var breda nog. Hur brukar salomon vara i bredden? Kommer köpa på ett ställe som det kommer att gå att trycka ut pjäxorna också.</p><p>Har även gjort ett par conformable sulor som jag kommer att flytta över.</p><p></p><p>Har ni tips på några andra pjäxor med dom specifikationerna som jag nämner, gåfunktion, flexet? Vilka är era favoritpjäxor?</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Nuovo, post: 989806, member: 52375"] Har i nuläget kört med Nordica hotrod 95 flex i cirka två år. Under den tiden har jag utvecklats väldigt mycket och har hunnit byta upp mig i skidväg till ett par Bent Chetler 192 cm. Med duke, så blir lite turer. Mest kortare då det inte är den lättaste combon. Har märkt att flexet på pjäxorna är för lågt i förhållande hur jag åker. Så blir till att köpa ett par nya alltså. Har kollat mycket på Salomon quest pro 120. Den med gåfunktion, tänker att det ska underlätta för turerna. Vad tycker panelen om den? Jag tänker att flexet jag bör ha ska ligga där någonstans, då jag åker på ett kraftfullt sätt. Har ganska breda fötter tyvärr, därav att jag köpte Nordica som jag fick berättat och provat fram till att dom var breda nog. Hur brukar salomon vara i bredden? Kommer köpa på ett ställe som det kommer att gå att trycka ut pjäxorna också. Har även gjort ett par conformable sulor som jag kommer att flytta över. Har ni tips på några andra pjäxor med dom specifikationerna som jag nämner, gåfunktion, flexet? Vilka är era favoritpjäxor? [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Nya tur/friåkningspjäxor.
Tillbaka
Topp