Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Nya tur/friåkningspjäxor.
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="DrJ" data-source="post: 989810" data-attributes="member: 70614"><p>Det är väl bara att gå till en välsorterad butik och prova igenom sortimentet. Själv är jag lycklig ägare till ett par Cochise light pro men bara hunnit testa dom tre dagar i Sälen. Cochise finns ju i biffigare modeller också men jag tycker definitivt att flexet i light räcker till för mig, anges till 120. Gåläget verkar bra också.</p><p>Dynafit är väl rätt smala tror jag, Salomon vet jag inget om.</p><p></p><p>edit: Maestrale RS var ganska rymliga och har fått bra kritik. Funkar ju inte så bra i en vanlig alpinbindning dock.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="DrJ, post: 989810, member: 70614"] Det är väl bara att gå till en välsorterad butik och prova igenom sortimentet. Själv är jag lycklig ägare till ett par Cochise light pro men bara hunnit testa dom tre dagar i Sälen. Cochise finns ju i biffigare modeller också men jag tycker definitivt att flexet i light räcker till för mig, anges till 120. Gåläget verkar bra också. Dynafit är väl rätt smala tror jag, Salomon vet jag inget om. edit: Maestrale RS var ganska rymliga och har fått bra kritik. Funkar ju inte så bra i en vanlig alpinbindning dock. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Nya tur/friåkningspjäxor.
Tillbaka
Topp