Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Parkskidor
Nya twintips till vintern.
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Carled" data-source="post: 123647" data-attributes="member: 46762"><p>Conrad har fått mycket beröm, av en förståerlig anledning... ;-) Det är precis som joel säger... Men säg som såhär, om du är en grabb som verkligen älskar att åka skidor, och har upptäckt det här med hoppning nu på senare år och vill börja hoppa lite, kanske ngn dag även dra en 720, då är Karma perfekt för dig. Jag skulle nog säga att det är få twintips som är så pass bra pistskidor som Karman är, den är nog bättre än många pistskidor!!! Sen så är den ju väldigt bra som hoppskida oxå.</p><p>Så om du har cirka 4300 att lägga på ett par Karma så gör det, du kommer inte bli missnöjd! Nu får någon annan skriva något, jag börjar låta partisk mot Völkl nu...</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Carled, post: 123647, member: 46762"] Conrad har fått mycket beröm, av en förståerlig anledning... ;-) Det är precis som joel säger... Men säg som såhär, om du är en grabb som verkligen älskar att åka skidor, och har upptäckt det här med hoppning nu på senare år och vill börja hoppa lite, kanske ngn dag även dra en 720, då är Karma perfekt för dig. Jag skulle nog säga att det är få twintips som är så pass bra pistskidor som Karman är, den är nog bättre än många pistskidor!!! Sen så är den ju väldigt bra som hoppskida oxå. Så om du har cirka 4300 att lägga på ett par Karma så gör det, du kommer inte bli missnöjd! Nu får någon annan skriva något, jag börjar låta partisk mot Völkl nu... [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Parkskidor
Nya twintips till vintern.
Tillbaka
Topp