Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Nya Zealand
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="alf" data-source="post: 66698" data-attributes="member: 38447"><p>Hej NZ coolt jag har gort två säsonger i Queenstown. På syd ön är det i stort sätt Mt hutt, wanaka och Queenstown. Mt hutt ligger i norr vid christchurtch där jag antar att du ska plugga bra ställe men ofta stängt på grund av blåst. Queenstown är nog det roligaste stället med tanke på nattliv och det är lättare att få jobb än wanaka men det är svårt att hitta boende i början av säsongen så kom antingen sent eller tidigt. Men bästa åkningen och snön hittar du i wanaka. Det underlättar mycket om du har en bil. Slutet på säsongen tycker jag är bäst det är ofta dåligt med snö i början. Det finns mycket mer att göra än att åka skidor, helt hunderbart ställe!!!!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="alf, post: 66698, member: 38447"] Hej NZ coolt jag har gort två säsonger i Queenstown. På syd ön är det i stort sätt Mt hutt, wanaka och Queenstown. Mt hutt ligger i norr vid christchurtch där jag antar att du ska plugga bra ställe men ofta stängt på grund av blåst. Queenstown är nog det roligaste stället med tanke på nattliv och det är lättare att få jobb än wanaka men det är svårt att hitta boende i början av säsongen så kom antingen sent eller tidigt. Men bästa åkningen och snön hittar du i wanaka. Det underlättar mycket om du har en bil. Slutet på säsongen tycker jag är bäst det är ofta dåligt med snö i början. Det finns mycket mer att göra än att åka skidor, helt hunderbart ställe!!!! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Nya Zealand
Tillbaka
Topp