Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Nya Zeeland i sommar..
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="manhole" data-source="post: 101515" data-attributes="member: 28235"><p>Känner igen dina planer... går just nu bara å väntar på att säga upp mej på jobbet å få åka till Nya Zeeland någon gång i vår för att få känna på snö! Blir ju dåligt med snö under fötterna när man försöker skramla ihop så mycket pengar som möjligt! Har du tänkt att arbeta där nere? Har du några former av kontakter där nere, med boende, jobb osv?! Har i dagarna tänkt att börja planera för en ev resa! det största problemet är ju att hitta likasinnade som tycker en sån här resa är värd några månadslöner...</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="manhole, post: 101515, member: 28235"] Känner igen dina planer... går just nu bara å väntar på att säga upp mej på jobbet å få åka till Nya Zeeland någon gång i vår för att få känna på snö! Blir ju dåligt med snö under fötterna när man försöker skramla ihop så mycket pengar som möjligt! Har du tänkt att arbeta där nere? Har du några former av kontakter där nere, med boende, jobb osv?! Har i dagarna tänkt att börja planera för en ev resa! det största problemet är ju att hitta likasinnade som tycker en sån här resa är värd några månadslöner... [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Nya Zeeland i sommar..
Tillbaka
Topp