Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Nya Zeeland sommaren 2006
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="combatspenat" data-source="post: 166030" data-attributes="member: 49992"><p>åkingen i remarks är heltokej. dom har en halfpipe dom börjat satsat lite mer på. vilket jag tycker är trevligt. annars har remarks inte just någon åking för en medelgod åkare utan det är ganska så brant och mycket klippor faktist, jag gillar det. =D sen kan man ju åka till cornet oxå, där man kan hitta någon av den bästa terrängen jag har åkt.. synd att det inte är så bra snö där. eller var iaf inte det förra året. men boende kan itne vara så svårt. men det är nog dyrt.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="combatspenat, post: 166030, member: 49992"] åkingen i remarks är heltokej. dom har en halfpipe dom börjat satsat lite mer på. vilket jag tycker är trevligt. annars har remarks inte just någon åking för en medelgod åkare utan det är ganska så brant och mycket klippor faktist, jag gillar det. =D sen kan man ju åka till cornet oxå, där man kan hitta någon av den bästa terrängen jag har åkt.. synd att det inte är så bra snö där. eller var iaf inte det förra året. men boende kan itne vara så svårt. men det är nog dyrt. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Nya Zeeland sommaren 2006
Tillbaka
Topp