Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Sommar
Övriga sommaraktiveter
Nya Zeeland till årsskiftet!
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="catolino" data-source="post: 116018" data-attributes="member: 35060"><p>Hej! Nu finns det ingen hejde på dagdrömmeriet, avresan närmar sig och det är lätt att fly iväg från tentapluggandet!</p><p>Lite av den anledningen jag tittade in här. Drar nämligen till Australien, perth nu i juni och blir där i 3 månader, sen är tanken att komma över till den lite mer civiliserade östkusten. Men det är därefter, runt årsskiftet kring som jag har super lust för en trip till NZ! Jag åker själv ner till A men hade tyckt det hade varit toppen om man kunde bli några stycken som mötes upp på NZ! Kanske är det någon annan här som är i tankebannorna folkabuss och roadtrip som planerar att vara där kring denna tid? Driva omkring, surfa, styra dit solen skiner?!</p><p>jojomen haka på nu!</p><p>Mvh Caroline</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="catolino, post: 116018, member: 35060"] Hej! Nu finns det ingen hejde på dagdrömmeriet, avresan närmar sig och det är lätt att fly iväg från tentapluggandet! Lite av den anledningen jag tittade in här. Drar nämligen till Australien, perth nu i juni och blir där i 3 månader, sen är tanken att komma över till den lite mer civiliserade östkusten. Men det är därefter, runt årsskiftet kring som jag har super lust för en trip till NZ! Jag åker själv ner till A men hade tyckt det hade varit toppen om man kunde bli några stycken som mötes upp på NZ! Kanske är det någon annan här som är i tankebannorna folkabuss och roadtrip som planerar att vara där kring denna tid? Driva omkring, surfa, styra dit solen skiner?! jojomen haka på nu! Mvh Caroline [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Sommar
Övriga sommaraktiveter
Nya Zeeland till årsskiftet!
Tillbaka
Topp