Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Nya Zeeland!
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="manhole" data-source="post: 107787" data-attributes="member: 28235"><p>Jag har sedan länge planerat att göra något skojjigt under våren, händer ju inte så mycket i Sverige ändå! </p><p></p><p>kom då på den trevliga idéen att åka till nya zeeland för att få åka lite bräda, träffa människor å bättra på språkkunskaperna (det sista är är bara med för att det låter bra...)! </p><p></p><p>Tänke bara se om det finns någon som planerar något liknande å kanske har några schyssta idéer och förslag att dela med sig av! det kanske finns någon som har varit där å kan rekomendera något ställe där man kan få jobba, bo å åka lite trevlig bräda...</p><p></p><p>Skulle var djupt tacksam för lite info som gör att resan verkligen skulle kunna bli så trevlig som man kan tänka sej!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="manhole, post: 107787, member: 28235"] Jag har sedan länge planerat att göra något skojjigt under våren, händer ju inte så mycket i Sverige ändå! kom då på den trevliga idéen att åka till nya zeeland för att få åka lite bräda, träffa människor å bättra på språkkunskaperna (det sista är är bara med för att det låter bra...)! Tänke bara se om det finns någon som planerar något liknande å kanske har några schyssta idéer och förslag att dela med sig av! det kanske finns någon som har varit där å kan rekomendera något ställe där man kan få jobba, bo å åka lite trevlig bräda... Skulle var djupt tacksam för lite info som gör att resan verkligen skulle kunna bli så trevlig som man kan tänka sej! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Nya Zeeland!
Tillbaka
Topp