Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Nya Zeeland
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Gyntah" data-source="post: 586755" data-attributes="member: 43998"><p>Jag har ingen erfarenhet från Nya Zeeland men har planerat att dra till Wanaka kommande säsong, jag har hört mycket bra om stället och tänkte skifta skidåkning med att flyga helikopter.</p><p>Det jag vet är att wanaka har mycket bra heliski möjligheter som utgår från wanakas flygplats (några km från byn) där jag själv hoppas få flyga ifrån och utforska den bästa offpisten. Om du är sugen att hänga på en heliski-runda under säsongen får du hojta till. </p><p>För övrigt tänkte jag sikta in mig på att åka mest i Cardrona, där parkåkningen är riktigt bra men annars är berget ganska flackt.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Gyntah, post: 586755, member: 43998"] Jag har ingen erfarenhet från Nya Zeeland men har planerat att dra till Wanaka kommande säsong, jag har hört mycket bra om stället och tänkte skifta skidåkning med att flyga helikopter. Det jag vet är att wanaka har mycket bra heliski möjligheter som utgår från wanakas flygplats (några km från byn) där jag själv hoppas få flyga ifrån och utforska den bästa offpisten. Om du är sugen att hänga på en heliski-runda under säsongen får du hojta till. För övrigt tänkte jag sikta in mig på att åka mest i Cardrona, där parkåkningen är riktigt bra men annars är berget ganska flackt. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Nya Zeeland
Tillbaka
Topp