Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Nybliven nybörjare
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="pd" data-source="post: 1094349" data-attributes="member: 161297"><p>Ta flexsifrorna med en nypa salt. Alla tillverkare har konstigt nog sitt eget sätt att sätta dem. Själv åker jag med ungefär samma ambitionsnivå som du kommer att göra när du blivit varm i kläderna igen, väger lika men är något kortare och landade på en modell med flex 130. Framför allt så ska pjäxan passa för din fot och du ska kunna åka i dem hela dagen. Men allt sånt hjälper en duktig bootfitter dig med. Se dock till så att du har möjlighet att göra flera efterjusteringar för det kan behövas. Mina tassar och pjäxor krävde tre besök hos pjäxdoktorn innan de fann varandra - och jäklar vilken skillnad det blev.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="pd, post: 1094349, member: 161297"] Ta flexsifrorna med en nypa salt. Alla tillverkare har konstigt nog sitt eget sätt att sätta dem. Själv åker jag med ungefär samma ambitionsnivå som du kommer att göra när du blivit varm i kläderna igen, väger lika men är något kortare och landade på en modell med flex 130. Framför allt så ska pjäxan passa för din fot och du ska kunna åka i dem hela dagen. Men allt sånt hjälper en duktig bootfitter dig med. Se dock till så att du har möjlighet att göra flera efterjusteringar för det kan behövas. Mina tassar och pjäxor krävde tre besök hos pjäxdoktorn innan de fann varandra - och jäklar vilken skillnad det blev. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Nybliven nybörjare
Tillbaka
Topp