Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Snowboard
Nybörjar-Bräda???
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Majjo" data-source="post: 37842" data-attributes="member: 32414"><p>Tjena...</p><p></p><p>Var uppe i Romme med skolan för ett par dagar sen å tänkte prova på det där med snowboard. Hade aldrig stått på en snowboard innan å skidor var det 8 år sen sisst...men ankarliften tog mej upp till toppen utan problem...men sen när ja skulle ner ja efter 5 åk och ca: 100 omkullåkningar så klarade ja mig att ta mej nedför en blå backe utan att ramla med hyffsat fart och hyffsade skär (eller vad det heter). Så nu e ja fast men vad e en bra bräda????</p><p></p><p>Salomon å K2 hittade ja på Stadium för ett hyffsat pris (paket) är det någe att börja med eller? Vill ha en bräda & märke som jag kan ha några år framöver samtidigt som inte får vara för svår att åka på nu i början...jag kommer hålla mig till pistade backar utan hopp. Men kan även tänka mej att åka lite offpist vart efter. Någon som har något bra förslag?</p><p></p><p>//Majjo</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Majjo, post: 37842, member: 32414"] Tjena... Var uppe i Romme med skolan för ett par dagar sen å tänkte prova på det där med snowboard. Hade aldrig stått på en snowboard innan å skidor var det 8 år sen sisst...men ankarliften tog mej upp till toppen utan problem...men sen när ja skulle ner ja efter 5 åk och ca: 100 omkullåkningar så klarade ja mig att ta mej nedför en blå backe utan att ramla med hyffsat fart och hyffsade skär (eller vad det heter). Så nu e ja fast men vad e en bra bräda???? Salomon å K2 hittade ja på Stadium för ett hyffsat pris (paket) är det någe att börja med eller? Vill ha en bräda & märke som jag kan ha några år framöver samtidigt som inte får vara för svår att åka på nu i början...jag kommer hålla mig till pistade backar utan hopp. Men kan även tänka mej att åka lite offpist vart efter. Någon som har något bra förslag? //Majjo [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Snowboard
Nybörjar-Bräda???
Tillbaka
Topp