Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Nybörjar Fatski
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="OleK" data-source="post: 467838" data-attributes="member: 36337"><p>Har ingen problem med å si positive ting om andre ski jeg! testa feks Völkl kantana i vinter...en super ski. Testa den kun noen turer men har mye bra og si om den!!</p><p></p><p>Problemet er vel heller at at mange der ute tror at når man får ski så er man program forpliktet til å snakke bra om de skiene man får forde man får de ikke forde at man syns de er bra...men jeg kan hvertfall si med hånden på hjertet at High Society FR er en av de bedre skiene jeg har kjørt på og den passer min kjørestil veldig bra! Og det er noe jeg kunne sagt selv om jeg ikke ble sponset av dem!</p><p></p><p>Har jobbet i en ski uthyrning i Østerike og der har jeg testa MYE ski og kjørt på mye forskjellig for å vite hva jeg selger/ leier ut og jeg kan fortsatt si med hånden på hjertet og rak rygg at FR er en bra ski for MIN kjørestil og allt går utifra hva man liker og hvordan man selv kjører.... Om seth Morrison er super stoka på sine promodeller og de funker bra for han er det ikker sikkert at de funker like bra for deg eller meg,men han snakker fortsatt positivt om de forde han syns de er bra ikke bare forde han får de slengt etter seg!!!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="OleK, post: 467838, member: 36337"] Har ingen problem med å si positive ting om andre ski jeg! testa feks Völkl kantana i vinter...en super ski. Testa den kun noen turer men har mye bra og si om den!! Problemet er vel heller at at mange der ute tror at når man får ski så er man program forpliktet til å snakke bra om de skiene man får forde man får de ikke forde at man syns de er bra...men jeg kan hvertfall si med hånden på hjertet at High Society FR er en av de bedre skiene jeg har kjørt på og den passer min kjørestil veldig bra! Og det er noe jeg kunne sagt selv om jeg ikke ble sponset av dem! Har jobbet i en ski uthyrning i Østerike og der har jeg testa MYE ski og kjørt på mye forskjellig for å vite hva jeg selger/ leier ut og jeg kan fortsatt si med hånden på hjertet og rak rygg at FR er en bra ski for MIN kjørestil og allt går utifra hva man liker og hvordan man selv kjører.... Om seth Morrison er super stoka på sine promodeller og de funker bra for han er det ikker sikkert at de funker like bra for deg eller meg,men han snakker fortsatt positivt om de forde han syns de er bra ikke bare forde han får de slengt etter seg!!! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Nybörjar Fatski
Tillbaka
Topp