Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Sommar
Mountainbike
Nybörjar hojj ska införskaffas! :)
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Antmaan" data-source="post: 117378" data-attributes="member: 51757"><p>Hej!</p><p></p><p>Igår testade jag en Kona Scrap av en polare som jag har. </p><p>Vart himla sugen på en sån cykel nu, jag har suttit och kollat runt på detta forum idag och sökt massa fakta. </p><p></p><p>Så nu undrar jag en sak.</p><p></p><p>Jag vill ha en cykel som ska gå att:</p><p></p><p>* Cykla en bit med (Till skolan och hem, m.m)</p><p>* Ska gå och hoppa lite med, men kommer inte hoppa så himla mycket</p><p>* Ska gå att köra med på bakan mycket, jag är väldigt duktig på det med vanlig cykel. </p><p>* Kommer mest leka med den, cykla på bakhjulet och småhoppa m.m</p><p></p><p>Så nu vet ni vad jag har för krav ungefär!</p><p></p><p>Jag har kollat på en Kona Scrap & Shred. </p><p>Tror nästan den dära Shred borde passa min behov ? </p><p></p><p>Tacksam för svar!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Antmaan, post: 117378, member: 51757"] Hej! Igår testade jag en Kona Scrap av en polare som jag har. Vart himla sugen på en sån cykel nu, jag har suttit och kollat runt på detta forum idag och sökt massa fakta. Så nu undrar jag en sak. Jag vill ha en cykel som ska gå att: * Cykla en bit med (Till skolan och hem, m.m) * Ska gå och hoppa lite med, men kommer inte hoppa så himla mycket * Ska gå att köra med på bakan mycket, jag är väldigt duktig på det med vanlig cykel. * Kommer mest leka med den, cykla på bakhjulet och småhoppa m.m Så nu vet ni vad jag har för krav ungefär! Jag har kollat på en Kona Scrap & Shred. Tror nästan den dära Shred borde passa min behov ? Tacksam för svar! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Sommar
Mountainbike
Nybörjar hojj ska införskaffas! :)
Tillbaka
Topp