Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Sommar
Övriga sommaraktiveter
Nybörjar Longboard
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="solvin" data-source="post: 391567" data-attributes="member: 72804"><p>Först rekonderar jag stark att köpa brådan på Kahalani, dom e väldigt schysta och hjälpamma</p><p>Randals truckar kommer funka bättre att cruisa med jämfört med holey.</p><p></p><p>Jag skulle välja än kahalni bräda framför fibertec men fibertec är fortfarande ett bra val. Jag har själv tetsat den första brädan du var inne på och tycker den är jävligt skön, dock med andra truckar och hjul. Bor du nära söder på stockholm så kan du gå in och tetsa brädor.</p><p></p><p>70 mm är vanligaste stroleken på hjul och funkar nog bäst för crusing.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="solvin, post: 391567, member: 72804"] Först rekonderar jag stark att köpa brådan på Kahalani, dom e väldigt schysta och hjälpamma Randals truckar kommer funka bättre att cruisa med jämfört med holey. Jag skulle välja än kahalni bräda framför fibertec men fibertec är fortfarande ett bra val. Jag har själv tetsat den första brädan du var inne på och tycker den är jävligt skön, dock med andra truckar och hjul. Bor du nära söder på stockholm så kan du gå in och tetsa brädor. 70 mm är vanligaste stroleken på hjul och funkar nog bäst för crusing. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Sommar
Övriga sommaraktiveter
Nybörjar Longboard
Tillbaka
Topp