Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Åkning
Toppturer
Nybörjar tips
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Jugga72" data-source="post: 982568" data-attributes="member: 13779"><p>När jag kör telisarna så har man ju inget val än att ha fångremmar, men annars har jag pudersnören när jag kör djuppuder med fast häl. Som sagt så slipper man ha vassa stålkanter som hänger och slänger runt en om skidan löser ut, men ändå underlättar vid letande. Har dock höjt inställningarna på bindningarna för att de förhoppningsvis ska sitta kvar iom lite högre belastningen som det brukar bli i offpisten.</p><p>I övrigt är det samma klädsel som är lämpat i pist dvs lager på lager med bra andningsförmåga.</p><p></p><p>Kan hålla med om att UCPA är bra början. Och om man har möjlighet att träna med kompisarna inför varje säsong (går ju bra att gömma transievers i naturen hemma innan man ger sig iväg).</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Jugga72, post: 982568, member: 13779"] När jag kör telisarna så har man ju inget val än att ha fångremmar, men annars har jag pudersnören när jag kör djuppuder med fast häl. Som sagt så slipper man ha vassa stålkanter som hänger och slänger runt en om skidan löser ut, men ändå underlättar vid letande. Har dock höjt inställningarna på bindningarna för att de förhoppningsvis ska sitta kvar iom lite högre belastningen som det brukar bli i offpisten. I övrigt är det samma klädsel som är lämpat i pist dvs lager på lager med bra andningsförmåga. Kan hålla med om att UCPA är bra början. Och om man har möjlighet att träna med kompisarna inför varje säsong (går ju bra att gömma transievers i naturen hemma innan man ger sig iväg). [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Åkning
Toppturer
Nybörjar tips
Tillbaka
Topp